Saturday, October 8, 2011

you are the apple of my eye ♥

I was reading this Chinese book,

《那些年,我们一起追的女孩》"you are the apple of my eye"

and I came across this verse that i really really like :))

    “我想当一个很厉害的人。”我说,精简扼要。
"I want to be a great person."

   是啊,很厉害的人。

   “真的是有够模糊的,有讲和没讲一样啊。”阿和幽幽吐槽。

   “不过,要怎么定义厉害和不厉害?”许志彰问的倒是有些认真。

   我没有多想,因为答案我早已放在心底了。

   所谓的厉害,就是...... 
    my "GREAT" is... 

   “让这个世界,因为有了我,会有一点点差别。”
"I want the world to have a little difference, because of me." 

   我没有看着星星。我不需要。

   我是看着沈佳仪的眼睛,慢慢说出那句话的。

    ......而我的世界,不过就是你的心。
        ......and my world, is your heart.
awwww, sweet  

p/s: its a rainy cold nite, grabs fuzz hugs him tite tite. me love u! *mmuuaaahh*

u kno u love me, 
coz i really really do, 
stil do, 
always n forever, 
xoxo.

No comments: